Serwis

Nasza firma zapewnia Państwu możliwość serwisowania zakupionych urządzeń zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jego zakończeniu.

Specjaliści Comfort Product udzielą Państwu wszelkich potrzebnych wskazówek, dotyczących poprawnego funkcjonowania zakupionych u nas produktów. Chcąc zgłosić usterkę zakupionego u nas produktu wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie, lub za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.

Formularz zgłoszeniowy

* pola obowiązkowe

Gwarancja satysfakcji

Z naszej strony gwarantujemy szybką oraz sprawną naprawę oraz fachowe doradztwo. Działamy w systemie door-door. Oznacza to, że sprzęt zostanie odebrany i dostarczony przez kuriera pod wskazany przez Państwa adres.

Zobowiązujemy się do naprawy usterki oraz doręczenia produktu w terminie maksymalnie do 10 dni roboczych.

Zadzwońdo nas

+48 692 177 796
+48 500 020 181
+48 56 652 06 88
Poznaj nasze produkty bliżej i dołącz do grona zadowolonych Klientów.